fffaaaasssssstttttt

En snabb uppdatering,
för längesen nu,
måste ju komma ihåg vad jag håller på med för hyss:)
Så nu blir det stress med detta och lite dricka i min hand till det!
låter ju hur bra som helst;)

Ängelholm från Lördag 1 maj till lördag 8 maj,
en hel jävla vecka som då kändes hur lång som helt men nu när jag tänker efter kändes det som någon enstaka dag! ;) Men det är ju skoj det oxå,
Fick träffa mina underbaringar och ta lite tid med dem, lär bli ett tag tills nästa gång!
Jontan och Novella har blivit så stora, ååå älsklingar!
men det är ju verkligen ingenting när man ser på NOEL!
Sjukt, stora killen HEJ!!!! Älskling, Älsklingar <3

Åkte upp med Geka, Marre, Elin och Freddie:):)
De skulle på Lady gaga, avundsjuk, japp!! ;)
men vi hade det trevligt på vägen, en riktigt roadtrip när sjuka saker händer och det gjorde det oxå;) ahahahh

Lördag och Söndags mys med Bror, Emmy, Nellie och Lucas! Mycket myyyys!!

Måndag, Tisdag, Onsdag
Utbildning med mitt kommande woook!
Riktigt trevlia och härliga människor:)
Hoppas på att man får träffa någon igen!! :)
Väldigt mycket skratt skoj och stim,
speciellt idag när vi hade kramkalas:):)

Ikv blir det Party med Syster och hennes vänner,
Tema traffic lights;)
mycket spännande får jag ju lov att säga!!

That´s all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0