festligheter

Lördag,
Fest med göteborgare!!
riktigt festligt får jag ju lov att säga,
självklart traskar nathalie dit själv eftersom de andra var upptagna;)
men ojsan hoppsan hejsan, så kom Carro och Chelle dit! YES!
Underbart!!! :)

Söndag,
en rikrigt seg dag, sängen it is;) haha
fixa stressa iväg till K-chefens lya,
där det vankades lite foood!
gott vareeee!
Sedan blev det utgång,
en jävla kort sådan för mig och den;)

Måndag,
17 maj, norges nationaldag!!
Champangefrukost hos Sannisen, kooooos!
Ut och se alla festligheter:)
Satte oss på people´s, drack och mööös!
Nathalie var nervös eller stressad eller något!
Skulle få samtal om vart jag skulle ju,
äntligen så ringde dem,
Rhodos, Ixia, Atlantica Princess it is!! :)
Då var det bara att fortsätta myyyset, nu mera avslappnad och happy! :)
Tivoli, Sannisen, Louise och Siri åkte karusell;)
Then kom papi to Oslo,
så jag och ponken vandrade till han och satte oss på the brooker med honom:)
Magen började prata så vi gick och handlade mat!
Så säger han som jobbar till mig,
"du får en halv liter cocoacola till din mat...paus...asså inte för att jag försöker ragga eller så, men man får det till din mat"
Där emellan sa ponken, men jag då, jag vill oxå ha cola! hahaha
Sweeet deli;)

Tirsdag,
day by my self
strosade runder lite över allt och ingenstans,
then blev det mot sannisen,
det var ju hennes bursdag!! :)
CONGRATZ SWEEETYYYY!
Begav oss till parken:)
rikrigt mys hade vi!
Sedan blev det bowling för en del av oss och en woorker;) hahah
Pontus vann överlägset, tollen;)
men Sannisen fick iaf in en strike på sista slaget,
så blev hon nöjd:)

Onsdag,
Uppe med tuppen!
Vad händer?

That´s all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0