E S G 52 A

Då flyttar man ut från denna lägenheten,
den som varit mitt hem i 3 månader!
Inte mycket att hurra för,
men har ändå trivts här!
Fått lära känna en person,
en person som egentligen alltid haft en stor del av mitt liv,
fast ändå inte.
Nu har personen det,
jag älskar det!
Det är det bästa med flytten till Oslo!
Men nu är dagarna med honom slut,
nu flyttar jag ut.
En vecka till i Norden,
sen blire Grekland, Rodhos, Ixia, Atlantica Princess.
Busa, leka, stoja, skoja och allt annat med underbara härliga glada barn,
från nordens alla hörn! :)
Min sommar låter som den bästa sommaren för mig,
så det är väl tur att det verkligen är min sommar:)

Tiderna förändras,
vardagen förblir inte den samma,
verkligheten kan förändras så snabbt,
ödet, det är ödet.

Jag kommer sakna den tiden jag haft i Oslo,
från jag kom tills jag nu ska flyga iväg.
Dessa tre månaderna har förändrats väldigt mycket,
månad efter månad.
Människor flyttar hit,
människor flyttar bort,
människor flyttar tillbaka,
människor flyttar tillsammans,
människor flyttar iväg,
men alla hjälper människorna,
man håller ihop.

Finns 4 saker jag kommer sakna mest med Oslo,
självklart kommer jag sakna att vara här,
men 4 människor som gjort väldigt stor inverkan på mig!
De betyder så himla mycket,
är en stor del av mitt liv i denna tidpunkt,
hoppas de fortfarande är en del av mitt liv vid en senare tidpunkt!
4 så olika människor,
4 så fantastiska människor,
4 så underbara människor,
4 så älskvärda människor,
de vill alla väl,
hjälper alla så gott de kan,
de är dem,
mina 4 bästa personer i Oslo!

du förändrar min verklighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0