dagen i sommarensanda

Vilken rikrig sommar känsla man fått idag! :)
Var på en uteservering med björnen,
satt i shorts och en tunn enkel tröja,
frös jag?
IKKE!
såå himla underbart,
var verkligen en sommardag och en sommarkväll!!! :):)

Så här kan det ju hålla i sig i två veckor sen kan vädret göra vad de vill;)
Bara det är fint hos mig;) hahah,
nej nu ska jag väl inte vara taskig,
men lite måste man få vara ibland:)

till hösten?
kanske ett enkelt, rikrigt enkelt, väldigt enkelt, behöver inte ens tänka en gång till på valet.
Men jag måste,
Där eller här?
Båda blir ju faktiskt upplevelser och man kanske har tur och kan komma tillbaka om ett år då man vet att man stannar ännu längre,
då man vet vad det handlar om, men som om jag inte skulle älska det!
JOOOOO, jag kommer älska det!
kanske detta oxå, ja faktiskt,
det hade varit så skoj med det här, här får jag oxå busa och skoja, men vintern består......

1 vecka på att reda ut min framtid efter sommaren,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0