ching där fick jag

Var ute och traskade i vigelandsparken/frognerparken idag:)
Det blir ju bara finare och finare, nu när sommaren närmar sig!

Hittat resa till mig idag, så den 6 juni åker jag från Gardemoen!!
senare än jag trodde, men jag väntar ju på något gott!
Kommer en vecka efter killen jag ska jobba med,
så han får styra upp sakerna;) haha,
skoj att man redan har träffat sin kollega,
tror det bara är han och jag som ska jobba tillsammans i sommar av oss som var på utbildningen!
Sen är det en till tjej från utbildningen som ska jobba på ett hotel jättenära vårt,
det ska nog bli rikrigt bra det här:)

åker rikrigt tidigt på morgonen den 6, så kan väl säga att min resa börjar på kvällen den 5!
får ju se det så, då går det kasnke fortare till den dagen;)

Massa att stå i här hemma,
antagligen måste vi flytta ut den 30 maj....
Alla saker ska ut och jag kommer väl inte hinna till ängelholm en sväng,,
jag ska bo någonstans den sista veckan...
och höstens ska halft bestämmas,
men det tror jag ändå är gjort efter snack,
med mamma, Twin och Ida :)
miss them alllll <3

senare men fortfarande underbart, fly me away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0