Back in Oslo

Då var man tillbaka i denna underbara stad:)

Igår var jag hos Ingela där vi grillade, Bror är grym på det, blev rikrigt, riktigt gott!!
Fick träffa gabbis och marris oxå:)
Underbart att träffa dem alla, var sjukt längesen sist:)
deras mormor och morbror var oxå där!

Fick säga hejdå till Nellie, Lucas, Emmy och Fredrik:(
Haft det såååå underbart där!
Hade lätt kunnat stanna där ett tag till!!!
De är så underbara, så även deras barn:)
Kommer sakna er!

Bussen mot Oslo, 22.30
Skulle avgå från plattform 13 och det skulle vara swebus....
Men ikke, fick gå till en annan plattform där det stod en annan gamal buss,
med en pappersskylt som visade att det var den bussen!
Gick på och då var jag inte med i hans papper!?
men fick gå på ändå;) hhah,
Känndes inte helt rätt när jag gick på och såg folket,
men senare kom lite mer ok folk;)
inget internet på bussen som swebus ska ha,
men tur var väl det, för jag SOMNADE!!! :)
såååå skönt, haft svårt för de, de senaste gångerna då jag varit vaken hela natten
eller hela förutom 2 timmar!
Sååå det var rikrigt underbart,
så underbart det kan vara att sova på en buss och vakna lite då och då;)
Skulle vara framme kl 6.00
men var framme 4.50!
Det i sig är ju rikrigt underbart,
dock inte när man planerar att inte vara framme i oslo för tidigt eftersom inte trikkarna börjat gå så tidigt;)
så det var bara för mig att gå från station till majourstuen!
fy faaaan vad jag var trött och varm,svettig, när jag kom fram;) hahah,
Så nu är man ändå rätt pigg,
packade upp och ska fixa säng, den gick visst sönder;) hahah

Väntar samtal, så vill ju inte somna,
men vet aldrig när det kommer under dagen,
så kanske borde satsa på att sova lite till!?
hahaha,

That´s all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0