vår lilla gång

Måndag:
Ullis var som sagt här, vi kollade runder lite och drog senare hem till the fellows.
Mat, mys och movie stod för ovanlighetens skulle på schemat;) haha
Kollade skräckfilm, två flickor blev VÄLDIGT rädda...
jag tyckte nog inte att den var så spännnde för jag sov en del av filmen, haha.

Tisdag:
Ullis hemgång 10.15....
Tack för dessa dagarna, var underbart att se dig igen:)
Vi ses snart igen<3
Gick till simhallen för att träna...
Usch,
konstig väg för att komma till hallen...
inget saltvatten, (nej det är inte så vanligt, men jag är ju såååå van) 
50 metersbassäng, haha vet är lat...
Blev så stressad av alla jävla speeeeeedsimmarna, så drog på som fasen, sen var man inte rikrigt människa där på slutet, hahaha. 
Har kollat två filmer, skrivit om cv, sannisen kom på mat, fixat lite med far min! 

Just my day´s
Inget spännande, men väldigt underbart<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0