Next stop Uppsala!!

Lördag,
Minnet är bra men kort... haha,
EmmisP och Henkii var ute och åt på en djungel resturang:) Söötisar,
EmmisL, jag och Edwardoo kollade movie :)
Dock somnade både jag och EmmisL... stackar lille edwardooo ;)
Jag vaknade lite innan de sööta kom home,
Snackade lite skiiit sen söööv vi gott igen :)

Söndag,
day with Emmisorna:)
Åkte trikken åt något håll bara för att se vart man kom, upp i bergen blev det denna gången :)
EmmisL åkte mot skåneland :(
Kvällmaten unnade vi oss pizza, sjukaste...
De fick stara pizzor där man inte kunde tro att skinkan var skinka eller kababen var kebab.
Jag skulle ha en kycklingtallrik, bara kyckling inget kött;) hahaha
Kom hem, öppnade, och vad fann jag om inte en hel kycklingbit med ben och allt! HAHA
det var ju bara att gnaga i sig;)

Måndag,
EmmisP und me åkte till Grata, Emmis lämnade lönpapper så hon får lite mer pengar:)
jag beställde tid så jag kan bli inskriven där!
Tog ut nästan alla emmis pengar, så hon kan leva upp dem;)
Home to me, kollade runder lite, då vi fyndade riktigt:)
Fick vars en tröja för 79 kr tsm, som egentligen kostade 199kr var:)
Jag fyndade även ett par jeans:)
Kvällsmaten denna dag blev resterna från igår som var en hel Pizza;)
Spelade massa kort kort!

Tisdag,
EmmisP och Henkii tog bussen mot skåneland... Kommer sakna er ju!
Vem ska nu trigga mig att bli sur?
Vem ska jag skylla tankegången i kortspel på?
Vem ska jag spela skiitgubbe med?
haha, bara kort i detta livet;)
See yaaa soonnn!
Jag och edwardoo gick till stan från dem,
jag till Grata, tomas var en rolig filur, pratade rikrigt länge men skrattade mest;)
Gick hem till mig så edwardoo fick se min booning, och ja jävlar vad det luktade målarfärg....
Spelade skiigubbe och jag vann alla gånger:)
Edwardoo trodde jag fuskade så han fuskade, jag vann!
Edwardoo trodde jag jag kollade på korten och la bra kort till mig, dåliga till han..
Han blandade och vem vann ändå om inte Nathalie! haha, YES!!!
Kvällsmaten blev pannkakor som edwardoo make;)
Kollade på den sjukaste bröllopsdansen, så jävla skoj! :)

Onsdag,
Till Pappis work, såg vad han gjorde, hade gjort och ska göra!
Snackade skiit med de som hjälpte han;)
Lämnade cv på shell;)
Pappis och jag kom överrens om att åka till uppsala på fredag:) Wiiiii,
Ska bli sååå skoj att träffa alla! :):) Längtar som fåååå,
Har en tanke på att stanna någon dag längre, pappi måste väl åka hem på söndag.
Men vi får se vad vindarna säger till mig:)

Nästa vecka ser ljus ut för min del,
Hoppas, Hoppas:)

P&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0