trodde jag själv på det?

Ja, det gjorde jag faktiskt!
Trodde ju verkligen att man skulle kunna få sova en liten blund, men inte ens det...
Ipooodeen går väldigt varm, tur jag har den :) och tur henke fixa lite :)

Lyssnade på ljudboken Snabba cash innan, första gången jag gör det, så nu lär det ju hända fler gånger, för det var rikrigt skönt.
Kan ju inte läsa på en buss blir så åksjuk men nu kunde man lyssna på boken under resan utan åksjuka, nice:)

Yes, om 15 minuter ska vi vara framme på knutpunkten, så underbart:)
EmmisP är så sööt, ligger här bredvid och sover, vaknar i mellan åt, virder på sig och somnar direkt igen:)
EmmisL du saknas, men du är bäst, det vet vi alla om! :)

Kör av motorvägen nu, GÖTT:):)

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0