Överraskning!


Torsdag,
Efter att jag EmmisP och Sanna shoppat i stan och på IKEA lite,
åkte jag hem och väntade...
Halv 10 åker jag in mot stan, för att hämta underbara gulle!
EmmisP, Henke och Edward kom oxå ner:)
Jag och gullebulle åkte hem till mig och hon fick träffa far min:)

Fredag,
Sov gott, för att åka till The fellows och överraska EmmisL...
Gissa om hon blev överraskad, så underbart och se dessa två tillsammans och SÅ glada!
Emmisorna, gulle och jag begav oss senare ut, vi vandrade runder i hamnen och sen begav vi oss till Oprahuset, underbar utsikt med underbara vänner:)
EmmisL duktig som hon är drg hon till jobbet och vi anndra drog hem och kollade Flickan som lekte med elden:)

Lördag,
EmmisP, gulle och jag gick på stan och strosade, såg att Rut m. flera har öppnat! wiiihoooe!
Drog hem och sån Luftslottet som sprängdes:)
På kvällen blev det Party, nice nice nice:)
Det var rikrigt skoj och det känndes som alla var överttrevliga, dock alla förutom jag!
Ullis är änglen medan jag är djävulen, but hey someone must be!
Somnade runt 6, helt utmattade av glädje:)

Söndag,
Slappe mys dagen, dock inte bakfull:)
det hurrar vi för!
En runda på akuten hann vi oxå med,
S mådde verkligen inte bra:(
Krya på dig!!!

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0