make some point

250310
fixing, måla, fixing, måla
nu börjar man se stora förändringar här hemma:)
Jannemannen han kan han,

Skulle gå ut en torsdag som den, men ett litet tag var jag inne målad;)
Fick inte upp dörren, men med lite slit och drag gick den upp, sen SMÄLLDE jag igen dörren bakom mig;)
Gick ner till Japan photo, måste ju ta lite bilder på mig så jag kommer ihåg hur jag ser ut;)
Gick uppåt så jag kunde ta trikken to EmmisL´s wooork:)
Duktiga lila Emmis! Underhöll henne tills hon slutade,
Köpte fika, köpte laktostabletter så hon äntligen kunde unna sig choklad!
Det var hon välförtjänt av:)
Åkte home to her place, henki var home!
Eddwarooo kom,
EmmisP kom och somnade;)
Åkte to Sannisen för tacooo även idag:)
Efterrätt, stekt banan, vaniljsocker, vaniljglass, smält choklad:) MUMS!
Hade mysigt och trevligt där, Sannisen sprang runder som en yr höra och packade och flummlade;)
Hemmåt, orkade inte vänta på bussen i 4 minuter så vi gick till nästa hållplast,
Och där var det tre min kvar så vi fortsatte!
Helt plötsligt kom två killar springande förllt de hade,
en polis efter,
efter han en till polis som man inte kasnke ska nämna.... hahaha

EmmisP och grabbarna to bussen och jag väntade på trikken!
Kom hem Pappsen sov:)

Jag somnade efter många om och med själv;)

It´s friday today!
denna fredag blir det vinkväll, hur den slutar, we never know!

Att somna med cigg, kan ju vara bra ibland, eller nej, jo, eller kasnke!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0