Infall

Får väl börja med vad som skedde igår, så jag vet vad jag håller på med!

Onsdag,
Storstädade hallen och mitt rum, ändrade om lite nu när man inte behöver två sängar längre.
Drog till jysk för att reklamera madrassen eftersom luften bara sipprade ut...
De sa, ja men det gör den de 2-3 första gångerna man använder den, jaja men nu är det ju så att jag använt den i 7 dagar!
luften är inte ens kvar när man inte sover på den...
Då säger de att de ska ta in den och testa den i tvåå dagar för att kolla...
Tvättade gjorde jag oxå en onsdag som denna.
Senare begav emmisp, henke, edward und me oss till Sannisen för lite dinner;)
lite var det fan inte denna onsdag, började med förrätt rostmacka med räkröra på, muums!
Huvudrätt blev hasselbackspotatis, lax och goooddiiee sallad med dressing, naaaaamm!
Efterrätt blev smulblåbärs och hallon paj, så underbart gott var allting!
Sannisen är verkligen number one, nnnnaaaatttt.......iiiii som hon är;)
Jag och Emmisp fick även ett infall på att åka hem en sväng, sagt och gjort så beställde jag biljetter till oss när jag kom hem på kvällen, samtidigt gjorde jag lite fakturor;)

Torsdag,
Vandrade till Nordea för att fixa bankkort,
mötte edwardooo på jernbane och åkte to pappsens jobb:)
efter det så packade jag och möööös:)
Boysen fixade mat till oss idag:) MUMS, på det.
De grabbarna kan oxå! men sannisen är bäst på den fronten;)
Men henke kan ju de tekniska sakerna så nu har jag nyanyaellerkanskegamlagamla låtar på ipoooooden:) THANKS

Satte oss på bussen mot änglahåla 21.45, max tid för sovning för mig är 0 minuter.......
Så jävla tråkigt med bussresor, inte bekvämt någonstans...
Jag brukar ju kunna somna på de mest konstiga ställena så fattar inte varför jag inte kan somna nu!?

Thatś just life i guess;) hahha, nu får jag hoppas att jag kan somna lite innan vi anländer till helsingborg tha hooooddd;)

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0