Änglahåla

Anlände till Helsinborg 04.10 emmisP´s daddy hämtade oss, skjutsade mig till Hugge, så jag fick sova ordentligt, sköööönt:)

Fredag, Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag,
Träffade som sagt älskade Hugge :)
Träffade Gekisen och bebbarna :)
Träffade motti und of course annelie ;)
Träffade självklart EmmisP ;)
Festade, förfest1 Sossso :):)
förfest2 Dannedanne:)
Fick träffa mina saknade Iti och bebben :) Sååå snygga!!!
Träffade min underbara Anna :)
Torstens,
Matilda utan rösten;)
Shottar utan smaken ;)
Tinis bandinis, raggade åt sig mina nycklar ifall hon inte orkade ta sig hemmåt;)
Allisandriunderbarisar ute:)
Dock var jag JÄVLIGT sur,arg,ledsen, irriterad, ja allt man kan bli, när Gobybus drar en massa pengar ifrån en och de sen inte vill hjälpa en, säger bara skicka in ett majl!?!?!?
Jaha och när tänkde de sen ta tag i det!?
HOPPAS DET LÖSER SIG!!!

Underbart att komma hem, det var skönt, där man har en liten plats,
men jag trivs förjävla bra i Oslo, detta är oxå sååå underbart!
Hoppas man får en liten plats i Oslo snart så man fårr jobb och pengar som rullar in,
har ju inte jobbat en enda dag i Mars, så lönen i april ser väldigt fin ut....... 

Tog bussen mot Oslo vid 10 på tisdagen, kom upp vid 17...
kollade om gobybus hade svarat och yes, det hade dem...men inget bra...
Åkte till Edwardooo och henkiii, åt mat och chillade:) 
Home och skrev om cvcvcvcvcvcv, 

Onsdag, 
Målarfärg, stinker, fint blir det:) 
Skattekontoret, fixa papper för gröntkort
Hämtade henki, traskade till JYSK, fick en ny madrass:) 
henki är STOR köpte tvättmedel;) 
Chillade framförtvn med äckel te;) 
EmmisL kom älskade du:):) 
Fika med Sannisenbakisen,
Handla mat, tacoooooo
Laga hos elin 
Edwardoooo, Henkiiii, EmmisL, Sannisen, Elin und me had nice;) 
home and fixade andra steget till en anställning....;) 

I´m thinking about you.....


 

Kommentarer
Postat av: matildaaaaa

När började du blogga snäckan???

2010-03-25 @ 11:49:30
Postat av: nathalie

Lite i hemlighet gillas, så guldfisken själv kommer ihåg vad som händer;)

men tänkte väl att du kanske ville veta vad som skkkkeeeeeeeeeeer;)

2010-03-26 @ 01:25:10
URL: http://nljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0