7 dagar

Lite om vad som hänt denna vecka:)

Söndag:
Kom hit sent på kvällen, far visade mig de viktigaste sakerna:)
Fixade sängen och somnade:)
Måndag:
Vaknade tidigt av att Jan, byggaren, fixade här hemma!
Gick ner mot stan för att hitta Skattekontoret, yrade runder i 2 timmar, ringe emma och far men ingen kunde förklara eller jag kunde inte hitta;) hahha,
Vandrade hem sur som jag var, kom jag till vad far senare förklarade var ett porr kvater. Vill du ha en tjej för en kväll, kör dit;) hahaha
Hem hämtade en liten söt karta, vandrade neråt igen, och denna gången med min underbara karta i handen hittade jag direkt, men kunde tyvärr inte skaffa skattekort för jag hade inte allt med mig...
Så bara att traska hemmåt igen, Far kom tidigt och vi hämtade internet som självklart visade sig inte fungera!
På kvällen gick vi ner på the brooker och tog öl och cider:)
Tisdag:
Ringde om internet 2 gånger och fortfarande funkade det inte!
Gick ännu en gång ner till skattekontoret och fick det fixat.
Ringde kära läppafaan och gick hem till honom:)
Resten av dagen upptäckte jag andra delar av Oslo och städade!
Onsdag:
Ringe om internet.....funkar inte!
Emmis P kom hem hit, senare åkte vi till Emmis L´s jobb :)
tog med henne hem till dem, sååå underbar och fin lägenhet de har:)
På kvällen kom Sanna, en rikrigt härlig prick det där:) Vi åt mat och mööös:)
Torsdag:
Ringde om internet igen, var irriterad...
Åkte hem till Emmisorna, vi gleeeed runder lite innan Emmis L skulle jobba, så drog jag och Emmis P hem till dem och chillade, MTV is tha shiiit:)
Fredag:
INTERNET fungerar exakt 24 timmar efter att jag fått prata med rätt människa efter 3 dagars försök;)
Till Emmis P, fixade en massa saker till henne, till mig hämtade internet och dator,
hämtade Henke och Edward:D
Mat där på kvällen:)
Lördag:
Köpte nya solglasögon, mormor´s älskade gick sönder:( men de ska lagas, älskar dem!
Till IKEA men Emmisorna och grabbarna, mat hos dem, sen PARRRTTTTYYYY hos Sanna:)
Det var riktigt trevligt och skoj:D
Gick från sanna till Läppa fan för efterfest..... :)
Söndag:
Bakisdag HEJ!
Mös för det mesta hos Emmisorna och grabbarna:)
Måndag:
Idag vaknade jag hos dem, hem och fixade. lämnade cv på ett ställe som söker nya:)
Gick med grabbarna till Skattekontoret så de fick det fixat:)
Hem och fick mig egentid och nu ska jag bege mig till dem igen, de har lagat mat till mig:)
De är för sööööta:):)


PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0