100310

Riktigt sjuk dag...

Jag och EmmisP skulle fixa en massa trevligheter:)
Åker bussen upp mot dem,
bussen stannar helt plötsligt och en kille från en resturang springer ut och lämnar mat! haha,
Åker mot mig, Trikken bytar helt plötsligt väg och man hör inte vad han säger för högtalarna bara sprakar!
Den kunde inte köra till Majorstuen för det brann, så vi fick hoppa av och ta en buss!
Kommer fram, värsta pådraget av stängningar och massa poliser, ambulanser och brandmän.
Går hem till mig, fixar, blev rikrigt mysigt (tillskillnad för vad det var innan)

På kvällen drar vi till Sanna, hon lagade RIKTIGT god mat. Hon är verkligen duktig:)
Hade trevligt och mysigt:) Emmisorna jag och sanna:)
Far ringer.... hörde skräcken i hans röst, jag fick inte komma hem, det brann...
Jag och EmmisP börjar tänka på vad fasen vi hade gjort hemma för att det skulle kunna börja brinna, jag var sjukt rädd... Far ringer igen det hade exploderat i tjejernas lägenhet i trappen! ANDAS...
Men fy fasen vad hemskt för dessa tjejer, en av dem kom precis när branmännen släckte!
Fy fan stackare!!!
Jag och Far kunde inte sova hemma, så jag följde med mina underbara emmor hem och sov hos dem!
Tack för att ni finns!
Far vädrade ut och sov i någon lägenhet här i närheten!

Vilken jävla dag!

Sanna har redan vunnit vår matlagnings tävling så det slår härliga till:)

110310

Nu vädrar jag ut ännu mer, kallt som fasen här hemma, men hellre det än rök!
Jag ska ha en rikrigt, rikrigt lugn dag idag!
Antagligen till IKEA en sväng så jag kan handla det som behövs..
Ikv blir underbart, LÄNGTAR! <3

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0