VATTENLAND

Torsdag, fredag, lördag,    Jobb, kickoff, fest, mys!!!

Idag har jag varit helt ledig, rikrigt skönt!
Vattenland har stått på schemt läge för oss och äntligen kom söndagen då vi kunde åka dit:)
åkte bussen kl 11 dit,
badade en massa, åkte en massa och möööös en massa:)
en rikrigt rikrigt trevlig dag, sjukt skoj hade vi! :):)
alla fyra bamsar som bara tramsar, haha där fick jag till det;) gooood wooork nathalie,
en hel dag med bara baaaadddd som svalkade rikrigt bra, hett på fötterna bara;)
fixade på brännan lite oxå, alltid bra! alla är ju så bruna här, men nu börjar jag få bra färg iaf:)

varit här i två veckor nu, tiden går så fort!! Känns som man nästan precis kom hit, men samtidigt så känns det som man har varit här mycket länge;)
trevliga människor, massa att göra hela tiden, precis som man vill ha det:):)

imorgon börjar en ny vecka med nya barn och några små sööötisar från förra veckan:):)
jag har såååå skoj på jobbet, detta är det roligaste jobbet jag haft,
känns segt att man bara ska jobba en sommar sen mot norden för jobb till nästa sommar!
Men det finns ju inget som stoppar mig om jag vill jobba med detta då igen,
men planerna ändras så snabbt och så många gånger, så det får vi se då!
det som är det bästa med att ta allt som det kommmmmer!! :)

mitt jobb, min tillvaro, mitt liv är så underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0