nu rinner snart det sista i timglaset ner

Igår,
blev det steeeek på egen hand i Vigelandsparken med Sannisen bok nära till hands!
Äntligen fann jag vita skor till i sommar! Jag har verkligen varit ute i god tid med det måstet;)
På kvällen blev det takterassen och grillning, myemyemye nice!
Sjukt skoj hade vi, lite runda under fötterna kasnke man även blev;) haha,
Rikrigt bra sista fredag för denna gång vare:):)

just now,
Tidig uppgång för en heldag ute i solen!
Åkte till en annan ö än planerat, så minns inte vad den hette, började iaf på L...;) haha,
Den båten gick tidigare, så det var ju bara att hoppa på, så man slapp stå och vänta;)
haha, jag har blivit väldigt otålig och lat med det där med väntande!! :)
Somnade nästan direkt, så det blev meeeega steeeek för ryggen,
jo ja, det kan man ju säga att man märker;) reeed hello! ;)
Sannisen printade in ett rosettband på ryggen, mycket beautiful må jag säga:)
Vi gjorde även årets första dopp, kärringdock med det räknas!!
det doppet var både mitt förstaochsista i norden för denna sommaren,
men det är hur lugnt som helst, kommer bada i varmare vatten;)
När vi kom hem igen, packade jag om min resväska ännu en gång,
men denna gången hade jag hårda sannisen med mig, så fick bort en del, det behövdes må jag säga!!
Nice nice nice,
Så nu är den packad, jag är redo, nuuuuu drar jaaaaag:):)
Eller nej,
lite mat i magen, en öl eller kanske två får nog oxå plats,
sen DRAR JAG!!!! :):):)

it´s soooo wonderful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0