gult är fult,

brukar man säga, fast nathalie älskar gult! :) 

Just idag är gult min stora färg,
gula saker som gör en lycklig och glad,
möjligt lite äcklig och ofräsh,
lite mer vågad och får tankarna att spinna!
Solen, 
är verkligen framme,
inte att den går i moln lite då och då,
solen var verkligen alene på himlen!
sååå himla underbart!!!
Kulan,
Siris lediga dag,
självklart var det planerat steeeek,
lägger oss på uteterassen,
där vi har tennisplaner,
solstolar,
vackra färgglada träd,
balkonger och hotell runt oss,
och självklart att inte förglömma hade vi ju en riktigt skön
och avsvalkande poool nära till hands....
ja om man kunde drömma kanske,
men vi steeeker i våra drömmar oxå,
så lite i drömmarna går i uppfyllelse iaf,
det är det vi lever på:)
Siri ser tre kulor som var som gjorda för de tre muskutörerna;)
en svart/brun, en orange/röd och en gul!
det var ju vi, kan vara vara vi,
så vars en kula till vars en jente,
3 jenter som kommer befinna sig i vars ett land under sommaren,
ta upp kula och skåla så är vi med!!
från muskutörerna är vi nu kuljenterna!

Jag har även varit lite duktig idag,
varit på möte med OI,
kom in i hur de jobbar ännu bättre,
vad de förväntar sig av mig osv,
det var nice, kommer bli gøy!!
Skrev under kontraktet,
så nu var det fixat!!

Klockan tickar, att den aldrig kan stå stilla eller gå fortare, eller vad man vill för sekunden;)
Nu ska jag sova,
blir en långlista att avverka innan dagen tar slut!

det jag vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0