Bamse og Suuuppakids

Vill ju skriva så jag kommer ihåg vad jag gör, men det är rikrigt dåligt med tid för det! Vilket är rikrigt possitivt faktiskt, innebär ju att jag gör en massa fun things!! :):)
I fredes var vi halv lediga så då var stranden en självklarthet:):) på kvällen åkte vi till europcar, massa mat & dricka, trevligt sällskap och hög musik! Efter blev det utgång på ingång, dansade och dansade! Sjukt skoj!! :):)
Lördag, var det planering och shopping till Bamse och Superkidsklubbarna som gällde:) Massa att göra, men det ska ju blir till något skoj:) På Kvällen gick vi till gamla stan och åt, mycket väldigt mycket mat! De bara kom in med mer och mer hela tiden! Men gott vare! :)
Söndag, ännu mer planering och förberedelser för att kunna starta upp dagen efter!
Måndag, första dagen i Bamseklubben och Superkidsklubben! Såååå skoj det är:) när vi bara har klart alla aktiviteter och teman som vi exakt vill ha de, så kommer mitt jobb bestå utav lek lek och ännu mera lek, lite planering, självklart! Såååå SKOJ:):) utgång blev det på kvällen, var ju tvungen att fira att vi äntligen hade öppnat klubbarna:)
Tisdag, jobb med bamsarna och superkidsarna, självklart gör vi andra saker underdagarna utöver de två klubbarna! Var på stranden på siestan och pressade lite!! :) När vi hade Bamseklubben så var vi på skattjakt, då kommer en superkidsare, som var och lekte med en av underhållarna på hotellet! Frågar först om jag tycker han andra kille är snygg!? haha vem var det, men ja självklart är han det... Då springer de två kidsen iväg och kommer sen tillbaka med en lapp, "får jag chansen på dig? Ja    Nej   " jag tog bara emot lappen sen gick jag med bamsarna men det läser den för mig och frågar vad jag vill kryssa i! haha, självklart svarar jag! De springer iväg! Efter så är det Nathalie där är din pojkvän, alltså blev det att jag hälsade på honom som hej pojkvän första gången jag hälsade på honom;) hahah! Snälla barn jag har som skaffat pojkvän till mig;)
På kvällen blev det bowling med nästan hela gänget:) Skiiit så dålig jag var, helt sinnes sjukt! hahh, men skoj hade jag:)
Vem har sagt i vilken riktning klotet ska åt?
Onsdag, Bamse och superkids sjukt skoj!! fick äta lunch i lung och ro, rikrigt skönt att slippa stressa!! :)
Sen blev det en timme på stranden:)
Efter superkids var det dags för baklängesmiddagen!! Så jävla skoj det var! spårade så bra som det kan göra med små barn! Började med chokladmousse!? och popcorn sedan pizza och sist banan! Unde tiden var det en massa bus och skoj, glovet var  täckt av choklad så även eric!! hahaha! Fan som han såg ut:):)
then home och nu en lugn och skön kväll på den gemensamma balkongen! :):)

halv dag imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0