1 juni

Ny månad, nytt äventyr väntar. På lördag börjar mitt äventyr, från Oslo till Gardemoen, sleeeping på flygplatsen, ett äventyr bara det, har väl "sovit" på en flygplats innan, but never alene!
Juni då är det alltså sommar nu!?
Ja, det kan jag faktiskt hålla med om. Sooolen steeeeker en, sommarkläderna på, bikini i största hugg, vatten, vatten mängder med vatten, helst i en poool like frognerbaaaad!
Det kommer bli bra sista dagar här i Oslo!!

Bakåt i tiden,
igår hjälpte jag till att flytta, jag skulle då alltså köra, jag hatar att köra, det är ju verkligen inte bättre i Oslo, kör man fel, så kör man fel, helt plötsligt får man inte köra dit man vill längre, skiiit! haha, körde av en avfart från tunnlen tidigare, men det gjorde ingenting, hittade sanbbt! Kör ett varv runt huset för att hitta parkering, ställer oss på gatan, kommer tillbaka 10 min senare, då ett larm gick igång, haha, har fått böter! Stod en meter eller något fjantigt för långt bak, ajja det var bara att skratta lite, köra hemmåt, då nathalie kör i motsatt riktning innan en rondell;) haha, smart drag, ja, jag säger ju att jag inte kan köra bil, haha, såå himla tråkigt! Måste ju göra det lite roligare, haha, nej inte ok där!

vill inte släppa taget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0