upputanUppsala

Brossan rättade mig, jag är inte i uppsala, jag är i skogsförorten;)

Jag körde från Karlstad till mickes föräldrar iaf!
Tråkigt, men nog bättre att köra än sitta bredvid, känns nog som det går fortare eftersom man är koncentrerad och har något att göra hela tiden;)
Kom hit, åt lasange :)
Ut och åkte cross, steffi med micke och jag med magnus:)
Det var skoj, men jag var rädd första biten vi åkte, kändes fan som man skulle flyga av när han gasade på som en idiot;)
Men fri kände man sig verkligen, så härligt och skakigt när man gick av;)
Vi stannade till vid en bonngård där deras vänner var, steffi klappade kosserna:)
och garvade som bara den när de försökte ha lite private time;)
Jag och steffi körde och hämtade pernilla från träningen, hahahaaha!
Tillbaka till deras place, spelade kort, guitarr hero(hette inte så, men nästan;) ) och drack lite:)

Ny dag på landet, vad sker, vad sker....
Vindarna bestämmer som vanligt ;)

Imorgon ska vi iaf till farfar,
Har inte träffat han sen Nellies dop, två år sen eller något?
Innan dess när jag gick i 8:an på steffis konfermation I guess!?
Så det ska bli rikrigt skoj att träffa honom,
sen kommer ju Brossan, Emmy, Nellie dit oxå:):)

P&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0