Stress stress stress

Mys med Emmis idag:)
Vandrade och kollade runder lite,
shoppade två niciga bhar,
dock ska den ena bytas,
för jag var ju stressad som sagt och det var 2 för 1,
så jag bara greppade en annan,
då de råkade bli nästan likadana,
en vit och en naturvit, svart får det bli imorgon om det finns,
och man kan ta sig fram imorgon;)
Full rulle vid mig imorgon, marknader och en lopp står på schemat,
det kasnke bara är vid mig så då kan jag skifte;)

Sen helt plötsligt från ingenstans, så var klockan väldigt mycket
och jag visste ju inte rikrigt vart jag skulle när jag hoppat av t-bane,
så jag blev stressas as hell....
Men det visade sig vara just så enkelt som han sa,
man såg det från t-banen så det var ju nooo problemas;)

Kommer in i simhallen och har självklart gympaskor på mig, vill ju inte gå utan skor,
får värsta utskällningen bakom ett fönster från livredderen...
Hörde inte ett ord, så går in och frågar vad han skriker om, då får jag inte ha skor på mig!?
Men jag har ju gympaskor som jag bara använder innomhus....
Sur som han var säger han nej, du får inte ha de skorna...
Okey säger jag, men du behöver ju inte bli sur, jag har ju ingenaning! Använder alltid dessa i simhallar men ok,
då bad den jävlen om ursäkt, haha
så äcklig fick jag vara och gå utan skor!? Det gjorde alla typ...!?
Det visade sig att jag skulle ha 3 grupper samtidigt;)
Men smällde ihop så 2 pogram räckte,
Det gick väldigt bra, grupp C är ju fan toppen!
Jag är öppen för att ta dem,
Lägre nivå än jag är van vid, men de är så härliga och klagar inte det minsta när det blir hårdare eller längre!
och det bästa är att de verkligen försöker lyssna och förstå mig, de säger de rätta orden till mig så jag ska lära mig norska och är glada hela tiden, de verkar inte som de tycker det är jobbigt med att jag inte pratar Norska bara skoj och spännande:)
Brauu,brauu:):)

Nu är det koooos med Siri,

Thats all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0