Från en huvudstad till en annan

Fredagens vilda fantasier,
Emmis kommer från jobb, köket och massa snack!
Smed en hel del riktigt bra planer, smakade vårt vin, gott vare;)
Vi var helt utom kontroll i våra fantasier denna kvällen, hahah!
Edwardo spelade in vårat spårade snack, hahah vi är ju bara för sjuka!
Men helt underbart roligt!!! :):)

Lördagens galenheter,
Jag och Emmis köpte designer flaskor, rikrigt snygga, ja jävlar vad fina de var:)
goda var de självklart oxå, underbart! :)
De ringer och tjatar på oss, Emmis, jag och Edwardo hade ju musik och internet, haha!
Kommer iaf fram, förbi en seriekrock antagligen med påverkade förare... :/

Festar och har rikrigt skoj, drar in till stan, riktigt riktigt skoj var det där:)
Träffade en massa rikrigt härliga människor,
Efterpärla, efterpärla, inte en aning vart jag var, haha
tur jag hade kompassen med mig;)

Söndagens lungna vrå,
Fint väder så en tur ut var tvungen!
Går till ända mataffären som har öppet på söndagar i oslo, bunpris.
Söndagar är verkligen en lugn och skön dag, inte mycket folk i rörelse,
de som finns där är lugna och stressar inte! :)
Köpte en massa mys och gick till en barnehage;)
Rikrigt, rikrigt mysigt att kunna vara ute utan att frysa utan jacka:)
Hemmåt, bestämt oss för grillning:)
Så emmis lagade mat, bakade bullar och fixade allt:)
Ner på gården och grillade, det var hur mysigt som helst, äntligen sitter man där,
äter ute halv 8 på kvällen med bara en tjock tröja och har det mysigt tsm:)
Emmis, Siri, Jag, Sanna och Edwardo!!
Senare bakade Siri kalddkaka:)
En rikrigt mys dag helt enkelt!!
Ingen hann med på förändringen från vinter till vår, inget slask, skönt att man slapp med hur gick det till?
Inte alls mycket regn, riktigt skönt det oxå!
Naturen hänger inte med, hör och häpna inte ens emmis, hon har fortfarande vinterskor;) hahahha

Måndag en måndag,
Edwardoo åkte hem,
Emmis och jag fixade en massa nödvändigheter,
åker hem till mig och fortsätter med våra nödvändigheter,
Inser att jag inte får bo på mitt rum dagen efter(tisdag), så det var bara att förflytta alla saker till papis rum!
Typiskt när vi nu har en inneboende oxå, därför bestämde jag mig att jag tar ännu en natt och Emmis och dem,
är ju ändå mer där än hemma hos mig;) hahha
Möter upp Sannisen, HAHAHA! Fy fan asså! Inte ok att säga, men började gråta så mycket jag skrattade;)
Sen kommer boysen från varberg, sätter oss på en uteservering och har det mys, sen kallt!
Bytar så vi går in på ett annat ställe:) Rikrigt mysig kväll:)
Innan på dagen hade jag och emmis hyrt en skräckis!!
WAAAAAAA, jag var rädd att bli döv så som emmis skriker för allting, tänk då en skräckfilm....
Emmis, Siri, Elin och jag kollade, jag och elin skrattade mest från början. 
Men lätt skrämd som jag är när något plötsligt händer hoppar jag till samtidigt som alla tjejer flyger upp i luften, Siri och Elin flyger mot emma som sitter i mitten, då blir emma ännu räddare så hon skriker och gömmer sig!
Det var så jäkla roligt att jag nu när jag skriver detta skrattar som bara den, de runt mig i bussen kollar konstigt på mig;) hahahha
Sen hände något som bara inte ska hända när någon går hem, 
fy fan säger jag bara, vilken tur du hade! 
Ja, vi hade ju tagit på oss det om något hade hänt, vi var fler alltså ska vi gå med!
Men fy fan, vilken tur, nu går vi verkligen INTE själva en gång till!!!

Tisdag fint väder i en buss,
Får ju sola från insidan av bussen, hur ska annars kunna njuta av vädret?
Så hemskt att sitta på en buss med så fint väder utanför!!
Dock ska jag mot en underbar sak, som jag hoppas hoppas på :)
Imorgon är det intervju dax på fritidsresor, 
annars så ska jag mysa med Nellie och hennes föräldrar kan väl få vara med på en hörna;)  
Emmis var gullig så jag fick med mig nybakta bullar på resan, gick upp med mig och bakade!
Nu har hon fått fnatt och bakar hur jävla mycket som helst;) hhaha
men det är rikrigt nice, för det är sjukt gott det hon bakar:)
16:45 ska jag vara framme i stockholm, så vad händer tills dess?
Jo, jag ska sitta på mitt säte, någon som vill byta?
Tur är väl det att jag ska flyga hem på torsdag, kände bara att jag inte orkade åka billigt för att sitta på en buss i 8 timmar! Inte så mycket dyrare att flyga och vara framme på 1 timme:D

Livet är inte de dagar som passerar, de är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0