framtiden

Precis som vanligt;)
Så kan jag aldrig vara glad och glädjas åt det man har och har en tid framför sig!
haha, så typiskt mig!

För jag har ju hela sommaren planerad,
ändå så kan jag inte sluta tänka på vad jag ska göra till hösten när jobbet är slut!?
Så trög, njut istället för det underbara jobb du har framför dig,
men varför lixom?
Vill ju veta vad som händer sen, efter!

Tackade ju nej till ett igår,
imorgon ska jag på en annan intervju för att se om man kan veta lite om framtiden,
annars så kanske man åker vidare ut i världen över vintern?
Vem vet, varför inte?
Maldiverna, thailand eller något annat varmt härligt över hela den mörka perioden i norden;)
Man vill ju veta, men ändå inte!
För vet jag inte, är det möjligt att jag reser vidare ut i världen;)

Det låter ju inte helt fel,
det klingar ganska fint i mina öron:)

Unstoppeble nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0