Kommer jag någonsin komma ifrån simhallen

Då var en till intervju avklarad denna veckan och det gick riktigt brrra!!

Simtränare,
ja jo jag sa ju att jag skulle åka hit för att komma loss från simhallen.
Men nu har jag ju varit i från det så länge och jag älskar ju faktiskt det!
Simning har en större plats hos mig än jag visste!
Men det är bara att tacka mitt avbrott för det,
precis som den danska tränaren sa,
man bli lite less på det, bytar men är det rätt inser man ganska snabbt vart man hör hemma...
Nu behöver det ju inte vara så att jag stannar i en simhall hela livet,
men just nu är det fan min plats, det är där jag ska vara!
Saknade det så sjukt mycket när jag kom in i simhallen och barnen trillade in lixom tränarna,
pratade med marcel, men bakom han var simhallen och alla barn, ville ju bara ut dit!

En rikrigt härlig prick den där marcel, kunde skratta och skämta samtidigt som det var seriöst:)
Blev så glad när jag pratade med honom och han tyckte inte alls att det var en problem att jag inte var hemma över hela sommaren, fast han hade haft jobb till mig:)
Än är det ju inte bestämt om jag ska jobba där i september eller inte,
men de sökte, 3 tjänster som var antingen 30, 50 eller 70 procent!
50 tjänsten är mest lockande eftersom nivån på barnen där är mest de jag vill ha, 
de är inte rikrigt på den nivån jag är vana vid, men upp till tävling ska de iaf så det låter ju toppen! 
Men vi får se om det är den simklubben jag vill jobba för, 
har ju maj på mig att komma in och se hur de jobbar;) 
För redan imorgon ska jag jobba, 
nästa vecka ska jag redan ha ansvaret för dem,
haha, han måste ju verkligen lita på mig redan;)
så onsdag och torsdag nästa vecka är det jag som har nycklarna och fixar;)  
Det ska bli sååå roligt :)
Så får vi se om det blir en tjänst där i september eller inte:)

Efter intervjun var det mat, film och koooos med Siri och Sannisen:)
Hyrde film, men tokken glömde lägga i den;) hahaha
Så det fick bli djävulen bär prada istället;)
Popcorn blev jag sugen på så bad Siri sätt igång dem,
tankspridd som jag var sa jag lite lång tid till henne....
Kommer ut till köket öppnar micron och ut vällllllllleeeeeeeeeer rööööök!!!
Tar ut påsen och drar ut sladden! Självklart!
Öppnar påsen för röken ska komma ut, FY FAN!
Ut genom fönstret, men då börjar den jävlen brinna,
så den var bara att kasta den under vattenkranen......
Ja jävlar vad det var rök, fy fan, min hals är inte ok nu!!
Kioskmongona fattade först inte, så de kom inte in i köket,
men när de kände röken så började de fatta!
ahhaha, mina kära kioskmongo!
Så nu är fönstrena vid öppna och det är KALLLT här!

Från en dålig sak till en bra sak,
Tinis min fina lilla tinis, pratade med henne nu ikv
om jag saknar henne,
rätt skönt att varit i från henne ett tag nu med hennes snack ju ;)
hahah, men ååå den lilla filuren! <3<3
Ses ju snart :)
På tal om vänner eftersom jag har tid att skriva en massa i väntan på att Emmis ska komma hem,
Anna, bästa Anna!
Saknar denna tönten oxå,
Så himla längesen ju!!
Inte ens sommaren är vår,
Kan inte ens närvara på hennes student, FÖRLÅT!
Sen movar hon, men en underbar sak med det är att det är närmare dit från oslo än till ängelholm:)
YES!!! Seee ja tooo soooon <3<3

Nostalgi känslor på mig,
men det blir väl så när man börjar inse vart man befinner sig,
har befunnit sig de senaste 2 månaderna,
vart man kommer befinna sig i 3 månader,
vart man förhoppningsvis kommer befinna sig efter dessa 3 månader!
Men jag kan inget annat än älska det!
Vänner och familj har man vart i världen man än befinner sig,
Älskar och saknar er <3
(men inte så mycket att jag flyttar hem nu;) )

You are perfect because you are not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0