Firar framgång

Mys med Sannisen idag, yrade runder och letade efter posten,
rätt postkontor;) hahah
Inte ens människorna som jobade på posten kunde förklara, NICE!
haha, sen kom smarta Nathalie på att hon vet ju faktiskt vart just den posten vi skulle tll låg;)

Dax för jobb!!
Det var rätt klurigt med dessa språken,
hade kanske varit bra med Norska och Svenska!?
Men ikke, tyska skulle oxå vara med, kanske en Spansk imorgon;) hahha
Men det gick faktiskt rikrigt bra och jag kände mig hemma och hade roligt :)
George som egentligen inte heter det;)
Var en rikrigt trevlig prick, så det gick hur bra som helst! :)
Det bästa var nog ändå när George presenterar mig och säger att jag kommer från Sverige,
så skiner en kille upp och säger,
ååå en Svensk tränare, de är ju jättebra :)
Hoppas jag lever upp till hans förväntningar;)

Imorgon är det jobb igen, dock på Norges idretthøgskole!
Men dit ska man nog hitta ganska lätt ändå!
Då ska jag ha gruppen själv och det ska bli spännande:):)
Bara att vänta och se hur det ska gå:)

Emmis got the wooooork today!
Soooo fucking nice,
så nu firar vi vår framgång:):)

Ullis har blivit gamal,
ett seriöst förhållande på g eller?
:):):):):):):):):):):):):):)

Movie nu,

han er faktiskt ikke interessert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0