drömmar...

kan vara både bra och dåliga...

Fick mail av fritidsresor någon timme efter intervjun...
De skulle inte höra av sig förens i slutet på nästa vecka,
men det var någon han glömde säga till mig.
Att det var en till intervju innan man fick komma på utbildningen den 10 maj,
så den 14 april redan ska jag till sthlm (förhoppningsvis) för en intervju,
efter det får jag veta!

På kvällen drog jag till Sannisen för mat och mys:)
haha, denna filuren är ju så härlig,
vilken snack vi hade, ojojoj... hahaha

Från Sannisen mot Emmis jobb, stängning.
Hem och kollade film, dock somnade emma så jag kollade själv;)

Nu till drömmen,
det ringer, ett konstigt jävla nummer?
det svarar man inte på, någon konstigt kommer hända!
Ja, det hade kunnat hända något konstigt som att Nathalie skulle jobba!
Men i drömmen var det inte aktuellt att svara, därför blev det inget jobb för mig idag!
när jag vaknar 45 min senare, så var jag 99% säker på att det var jobbet,
och det visade sig senare att det var precis det som var fallet!
Så hoppas på jobb imorgon!!

Tvätt, nordea, mys, musik har min dag bestått av idag istället;)
Ikv ska jag sova hemma och SVARA eller möjligt RINGA imorgon, så det kan bli lite jobb:)

Can't stop her, impossible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0