Det går bra nu

Sommaren med jobb är räddad :)
Det är så underbart, så fantastiskt,
har man den chansen så måste man ju ta den,
oavsett vilka andra jobb och andra saker man förlorar...
Som jobbet jag hade, men tackade nej till,
det var inget roligt jobb med gav mycket mer pengar!

Men att ha skoj en hel sommar, få rikrigt bra erfarenheter och kanske vänner för livet,
det segrar och vinner med storm steg!!!
Alltså tackade man nej till ett jobb idag,
han blev butter, precis så butter som vi kallar honom;)
Han var så snäll att jag fick komma dit nu innan de hade intervjuer för han ville ge mig jobbet, så tackar jag nej!
Men så är livet, man kan ju inte få allt man vill;)
Fick ju ett UNDERBART jobb hela långa sommaren! :)

Annars känns det som det går riktigt bra för oss här upp nu:)
En veling, som fick rikrigt gott joberbjudande idag :)
En bakare, som jubbar och står i, på det gamla vanliga viset;)
En toker, som grabbade åt sig ett rikrigt nice jobb!
En modenisse, som fick bra med erbjudande och har nu bestämt sig:)

På onsdag är det en till intervju för mig del, kasnke passar mig ännu bättre:)

Mys i tejejligehuset;)
Vin, mys och snack :)
Nu blir det grose och hår snack;) hahahaha

Sommaren med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0