Dalsland

Massa städer och landskap man yr runder i nu;)

Fick äntligen träffa farfar:) han är sååå sööt! :)
käre lilla farfar, som pratar danska med upplänskdialekt;) hur nice som helst;)
fast tyckte inte han gjorde det så mycket denna gången jag träffade honom,
men sen jag var liten, liten har jag alltid sagt sååå, så får ju hålla fast vid det:)

Fick träffa Fredrik, Emmy och Nellie oxå!
Nellie är ju en riktigt sweeeety:)
Storasyster ska hon bli, antagligen till en liten gosse:)
Sååå mysigt, Emmy var rikrigt rund och fin nu,
Den kommer när sooooom! Wiiiiiiie,

Säga hejdå till Steffi, Micke, Farfar, Dagny, Fredde, Emmy, Nellie och magen! :(
Har varit sååå mysigt att träffa Twin, Micke och hans familj!
Se hur de har det, åååå Steffi som jag saknar dig!
Vi ses säkert snart igen!! Det måste vi ju göra!

Från Märsta till Dalsland, yes ett landskap, men ett litet!
Är i Orsbyn nu iaf:)
Sov dax, ny dag på ett annat land som väntar, vindarna får väl visa vad jag ska hitta på;)
Åker mot Oslo imorgon oxå! :)

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0