Back in Oslo

Dalsland,
Gick långrunda med Maggis:)
Körde in till !?bäckefors!? Vet inte rikrigt vilken by jag körde till men tror det var den;)
Möööös,
Åkte mot Oslo :)

Uppe vid 10 tror jag, riktigt skönt!
Ha sina egna saker och sova i min egna säng:)
Fast det har varit rikrigt, riktigt skönt hos Steffi och micke och i dalleland:)

Today,
Hade telefon intervju med fritidsresor:) 
På engelska, helt yr i huvudet;) 
Men det gick jättebra, kändes det som iaf! 
Nu är det bara att vänta och se om jag går vidare, 
då ska jag upp till sthlm på utbildning klarar jag den är jobbet mitt! 
Dock är jag väldigt kluven när det  gäller detta, 
det är ett rikrigt soligt jobb, jag kommer älskade det, de vet jag om! 
Men finns ju ett annat jobb i oslo, som kan ge mig det jag någon gång ändå måste göra i mitt liv! 
Men vi är i norge, efter en intervju tar det flera år innan de hör av sig om man fått det eller inte. 
Så vi får se, ska på den intervjun oxå, så får vi hoppas att jag kan bestämma mig! 
Måste ju nästan veta det till den 10 maj..... 
Men det är nästa steg i livet;)  
Vindarna hjälper väl mig här oxå:)

Nu ner till Grata, fixing fixing;)
Tonight ska jag till emmisL´s woork, later ska vi komma movie:)
Myyys, myyys:)

She’s just so unstoppable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0