ägg och karlstad!!

Edwardoo lagade sjukaste kvällsmaten ever igår!!
Sjukt mycket mat, verkligen hur mycket som helst! haha,
Kollade How I met your mother, har blivit en drog... ;)

Today,
Sov länge, rikrigt skönt :)
Triggade och hetsade Edwardoo hela morgonen,
han skulle ägga mig, jovisst, det tror jag nog på att han ska!
Så jag fortsatte och han var nära många gånger men gjorde det inte!
Ligger i soffan och kollar tv,
vad händer???
Jo, han ÄGGAR MIG!!
Va faaan, men klart det är ju inte påsk utan en äggning! ;)
Dock fick jag det inte i huvudet och håret, för ägget gick inte sönder!
Ist får jag det över hela ryggen, linnet och byxorna!!!
Duschar och far ringer och säger att han tänkte sig att vi åker mot Uppsala redan idag:)
Sagt och gjort så hämtade han mig och vi åkte mot Karlstad,
Åt gooood mat och drack gooood cider :)
Nu sitter jag på mitt hotelrum och myser, så fint:)
Imorgon kör vi mot Uppsala, första stopp Mickes place:)
Ska få träffa hans föräldrar, ska bli sååå skoj:)
Både jag och pappsen stannar till iaf måndag oxå:)
NIIICCCEEEE :):)

En annan sjuk sa pappsen berättade idag, var om dialekter och språk!
Han märker inte skillander på dialekter, nej det är väl helt ok!
Men SPRÅK, det måste han ju fan göra!
Då säger han att de på hans jobb har sagt det till han några gånger!
Han pratar tyska med en kille, så kommer en svensk dit, då bytar han till engelska,
inte så konstigt, men i deras samtal kommer en italienare dit och frågar han en sak så svarar han på italiensiska, när han går över går han direkt till engelska....
Att man bara kan byta från tyska, till svenska, till engelska, till danska, till italiensiska, till norska!
Han är ju sjuk!
dock la han till att han faktiskt pratade svenska med norrmän och danskar, ändrar lite ord bara!
Men ändå!!!!

Ägg är ett måste till påsken, men varför äta dem när man kan få de på sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0