170410

Vad kan en Lördag i Oslo bjuda på?
Om inte en massa olika underbara härliga saker och ting,

Emmis och jag var lata som vi aldrig är;)
Åkte in mot Oslo city för lite Hm fönstershopping, testa en massa sen hem och beställa det;)
Så blev det inte rikrigt, jag köpte 2 "västar" långa sköna och underbara:)
Kollade runder massor, sklle egentligen möta upp Sannisen och Inger för en liten tur på loppis, men så blev det inte för det var rikrigt dåligt fick vi höra, så planerna ändrades och Sannise ringer och säger att det står mat på hennes bord till oss lite senare.
Nice, nice:)
Drar dit och äter gott gott, kött, potatisgratäng och sallad!
Självklart underbart sällskap oxå:)
Inger skulle på party och ville vara lite rockig och det gick ju väldigt bra:):)
Emmis och jag drar hem för att Siri skulle komma in när hon slutade jobba,
Riktigt chill blev det här;)
Sannisen kom och korkade upp sin dricka,
Siris kom och kom igång:)
Alla kom igång och blev goooa och glada:)
Sen blev det dax för att gå vidare till party med lite nytt folk:):)
Sannisen hittade direkt, sjukt bra gjort:)
Hälsa och är trevlig, vem hittar man inte på festen och Läppafaaan och Chris;)
haha, ja även Oslo är litet;)
Nice party med trevliga svenskar och norskar:)
Hemgång och fooood;)
Trevlig och lyckad kväll får man ju lov att säga:)


Idag är vi utslagna,
duktiga Emmis jobbar:):)
Fick ett samtal som började spinna i mitt huvud...


Det finns saker som man skulle vilja ha gjort annorlunda,
saker som glömts bort, då man bara tänker på nuet och en underbar tid.
Saker som fått en annan knäckt,
Saker som man själv inte förstår är så stora, som de egentligen är.
För det var min plan, min chans i livet,
chansen som förstörde andra saker.
Jag, jag visste inte den personen såg det så, förstod inte.
Men hur ska man kunna förstå om man inget får höra?
Jag kanske lade upp det fel, men ville inget säga utan att se,
Så när jag såg kom förklaringarna och planerna.
Så fantastikt och underbart var den stunden
Så var det inte rikrigt från en annan synvinkel,
den andra synvinkeln var i nuet och i framtiden.
Dock har det aldrig varit så från någon synvilken...
Planerna man såg har aldrig gått ihop oavsett vilken chans någon tagit.


Jag ångrar ingenting jag gjort eller några val jag tagit i livet.
De har kanske inte alltid varit de bästa,
men det kanske de inte hade varit om jag gjort annorlunda ändå.
Vem vet och vem vill veta?
Jag är nöjd och lever mitt liv som det är här just nu,


Lev livet som du har, inte livet du kunde haft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0