080410

Planer, Te och Emmis :)
Planerna låter faktiskt rikrigt bra :)

Emmis till woork, jag mot Sannisen:)
Edwardoo come back too Oslo:)
så han och siri kom till Sannisen :)
Senare kom även Inger, har sagt fel namn för många gånger nu ;)
Mysmys och matmat:)

Tackade även ja till intervjun i Stockholm den 14,
har nästan bestämt mig nu oxå, hur det ska bli:)
Vart någonstans i världen jag kommer få uppleva sommaren 2010! :)
Antagligen ska jag oxå på intervju på det andra jobbet jag oxå vill ha nästa vecka,
det är mycket, mycket bättre än vecka 17 som de sa sist:)
så hoppas på framgång med mina planer där,
annars får man ju helt enkelt se framtiden som en väldigt öppen tid;)
Det gillas ju faktiskt egentligen, med alltid skönt att veta vad man har och inte har;)

Imorgon blir lugn mys dag :)
På lördag vankas det partyyyy:)
tror faktiskt det kan bli riktigt jävla underbart bra! :)

Haven´t met you yet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0