Vatten och bensin

Inled denna tisdag med en körlektion, min andra lilla sån;)
Det går faktiskt bra, må jag säga!
Förutom att min körlärare fick sinne på bilden bakom mig en gång;)
Nybörjare som jag är så fick jag motorstopp i stan och bilen bakom mig står mig in i rumpan, kanske inte så konstigt man blir stressad. Då fick lilla Nathalie motorstopp 3 ggr på rad, haha.
Men köris tyckte det var bilen bakoms fel, och jag skulle bara köra igenom stan så det var lugnt;)

Blev släppt på badet, bara in bytta om och hoppa i plurret med de små liven:) Bebisarna, så sööta!
Och nu börjar föräldrarna få lite förtroende för mig, så jag får hjälpa till mer och busa med deras barn:D MYS!!

Nu har jag rast ett tag sen blir det jobb igen, men denna gången de "stora" barnen, de har utmanat mig så ska vara med på gympan idag;) haha, får se hur det går...inte tränat på..........INGENANING!?


Fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0