Tvilling

Älskade syster, jag blir så himla glad för din skull! En riktigt varm och härlig känsla sprids genom hela kroppen! All lycka till dig Swester! :)
Jag saknar sig obeskrivligt mycket, men jag klarar alltid mig det vet du om!
Jag är så glad över att du bor där du bor så du får känna det du känner nu!
Det är bara dig jag vill se glad och lycklig, för är du det så är Nathalie det!

Det känns hemskt att behöva inse att det inte kunde bli så här med oss,
men bara det är med någon spelar det ingen större roll!
Bara min andra hälft, min själ är lycklig och mår bra!

M, M, M vad ska man säga?
Du är min hjälte!
Du är toppen!
Ta hand om min tvilling
som jag älskar och saknar
ofantligt mycket!
<3<3<3


I'm separated twins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0