Lekdax

WIHOOOOE:D

Tränade med skitungarna innan, haha tro jag är trött!?
Absolut inte, ser verkligen framemot ännu ett pass kl 06.00 imorgon,
kl. ringer 05.10 då väldigt många fortfarande sover!
Men detta gör faktiskt inte mig någonting, för jag älskar mitt jobb!
Alltid så befriande, samtidigt som man har ett stort ansvar på sig!
Därför ställer snälla coachen Nathalie upp och hoppar i plurret lite då och då,
eftersom detta uppskattas väldigt mycket! :D
Vad gör man inte för människor som ger en så mycket glädje?

Lillen har ju börjat skolan nu, STOR!!
Kommer hem varje dag med nya saker och uttryck man aldrig trodde han skulle kunna
eller som man aldrig hört förr!
Nu har det varit tjajt om kulspelet väldigt länge, så jag tog tag i detta
och lärde mig deras spel, VILKEN FANTASI:D
Tänk om man hade haft kvar den fantasin när man blev äldre, tänk då när man är gamal?
Är fantasin helt borta då? haha,

Kulspelet var faktiskt komplicerat, kan ju tro att de börjar bråka, alla kulor har olika steg
och olika värde och hur man ställer upp kulorna spelar en STOR roll för vad man kan vinna!
Medan lillen tyckte detta var hur roligt som helst så satte jag mig ner för att försöka bygga en stor "Pygga",
dvs en pyramid! 
Resultatet:

                        
Klarade det inte rikrigt, men men, jag har ju allt tid till att försöka med lillens älskade disco/mån/spagetthi-kulor;)

Just ceep trying

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0