Kungs

Just keep trying...

Som sagt, det är bara att gå upp när klockan ringer, den lugna och fina Hurtful låten av Erik Hassle, klockan 05.10 på morgonen, fast jag drog mig ett tag idag:)
Cykeln parkerad på simhallen då jag möttes av en hel del rikrigt trötta människor:)
Det var bara att larma av och gå in, Kl. 06.00 var jag i plurret och simmade med mina knattar till 07.30!!
Efter passet är man verkligen på g och hade kunnat hitta på hur mycket som helst! Men eftersom jag inte jobbar mer på ondagar så blir det lätt att man somnar till ett tag när man kommer hem igen...
Så idag spelade jag och gustav ett spel ett bra tag ist, haha fy fasen vad kul det var:)
Hemgång vid 9, då vi blev invaderade av de övriga som jobbar där nere;)

Jag och finis drog till väla för att inhandla lite höstkläder, men nathalie belv besviken hittade inte det hon ville   Men finis inhandlade... så nu ska hon bli ännu sexigare! Det blir till att SE UPP!!

Fika på stan med snuttisar:)
Snackade en massa kungsminnen, fy fasen vilka tider! HAHA
Hur mycket som helst vi kom på hela tiden, sjuka, roliga, taskiga saker!
Fan kungstiden blev saknad idag, klassen, äventyren, upplevelserna, människorna, ja ALLT:):)

Det var inte på den tiden man funderade på hur livet skulle se ut, men tankarna på framtida yrken hade man ju... Jag ville bli arkitekt, men när vi hade teknik lektion och skulle rita vårt drömhus, men alla vinklar rätt och bla bla bla. Drog arkitekt tankarna ut!!
Min senare tanke var advokat, jag ville prata med kriminella om hur de tänkte och hur de såg på saker och ting. Psykolog eller något sa alla till mig att bli då, men fan inte hjärnskrynklare var min tanke! Det som slog mig därefter, tänk om jag blir så bra så jag "övertalar" att min klient inte gjort något fast han gjort något väldigt hemskt! Då är det mitt fel att han går på fri fot! Alltså stopp för advokat tänket här oxå!!

Tankarna på hur livet ska se ut, kommer på rikrigt nu. För det är nu man måste bestämma lite, allt är inte lika enkelt längre. Fast jag känner ingen skillnad just nu, mer än att skolan inte finns i mitt liv längre! Annars är mina tankar nog detsamma, för tro det eller ej... jag är sugen på att börja plugga igen;) hahaha

Ojojoj, det här blev ett långt inlägg...rensa skallen lite;)

We all must go through it sometime

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var mysigt, många härliga skratt :D Får göras om!

2009-09-05 @ 14:51:08
URL: http://hedbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0