How do you treat people?

Hur vi behandlar människor är väldigt olika,
Från tjejer till killar, från barn, ungdomar till vuxna.
Ja, vi alla behandlar alla olika, för olika situationer och för vilka olika folk vi möter.

Det brukar väl vara så att tjejer är svagare än killar,
det finns undantag, jo tack jag vet!
Men de flesta man pratar med som berättar om hur de har det med sin kille
eller om man prata med de efter det tagit slut.
Så får man väldigt ofta höra; jag gjorde fan allt för honom!
Och killen till sina kompisar; Vad fan gjorde jag inte för henne?
Olika perspektiv och olika tanke sätt,

Eller det kanske är så att kille än den svagaste?
Eftersom de försöker dölja för exet att de förtfarande bryr sig,
genom att skiita i exet och ha en bra och lycklig fasad genom att
dra hem nya brudar...vilket kanske gör att de mår ännu sämre...
Det är väl klart det finns undantag, det finns det med allt!
Där det är tjejen som bara går vidare och struntar i allt,
men mina tankar idag riktar in sig mot hur killar beter sig mot tjejer,
eftersom jag är tjej, men även och väldigt mycket för att min kompis är/var i denna situationen!
Hon har gått vidare, och det säger sig han oxå ha gjort, ändå ringer han en gemensam vän allt för ofta och frågar vad HON gör,säger,tänker,träffar....
Är man feg eller vad är man? 
Med tanke på alla dagar de delat tsm så kan man väl vara man nog att erkänna sina misstag och avsluta förhållandet på ett moget sätt? Vill han något kan han väl visa att han är man och ringa upp och prata själv med människan han kallar för HON...
Men icke denna lilla pojke har ännu inte vuxit upp och blivit en stolt man!



You had a good girl, but didn't know how to treat her...
http://www.youtube.com/watch?v=KsARkMV1qas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0