Beslutsångest

  • Linköping
  • Stockholm
  • Civilingenjör - miljö-energi-magment
  • Tränarpogrammet
  • Sitta vid ett skrivbord, massa papper, dator, uträkningar och förklaringar
  • Springar runder, träffa en massa folk, Idrott
  • Plugga 5,5 år
  • Plugga 3 år
  • Hjälpa till med miljön
  • Hjälpa till med andra människors hälsa                                          

Jaha?
Vet jag inte behöver bestämma mig nu,
men jag är en människa som behöver veta
jag är ett kontrollfreak
som min gamla mentor sa: (mapa träffade henne för någon dag sen)
Nathalie vet verkligen vad hon vill och tar sig dit, så har det alltid varit!
JA, jag vet vad jag vill....
det är de inte många som precis tagit studenten vet...
Så ska väl vara glad för det och ja det är jag!
Men hur ska jag veta vad som blir rätt?

Hur ser mitt liv ut om 10 år?
Sitta vid ett skrivbord hela dagarna och räkna ut det och fixa det skriva där och forma, det låter trist.
Vara runt idrottare och människor som mår bra och är glada låter mycket roligare och lite mer Nathalie.
Men rädda miljön, eller det kan man inte rikrigt, men få miljön att må bättre, det låter ju som världens bästa idée!

Så vad väljer man?
Just nu så står ju Tränarpogrammet högt i mina tankar...men sthlm!?

looking after my way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0