Who I Am

Envis,
Rak,
Ärlig.
It´s just me.

Jag vet hur jag vill ha saker och ting,
vill inte andra ha det så, så gå.
Visst, kan jag ändra min tanke på en del saker,
men inte när jag vet att det är det bästa!

Här kanske jag sårar människor,
medan jag gör mig själv glad!

Tänk,
20 människor blir sårade
men du blir 20 gånger starkare!
Om du ska göra som alla dessa 20 människorna vill,
har du ingen egen vilja och ditt självförtroende kommer sjunka,
du går bara i andras fotspår och lär inte känna dig själv.

Plus för de som vågar tro på sig själva och kämpa för det,
lite egoist måste man vara ibland för att komma någonstans här i världen!

Hade en tanke att jag kanske är så här rak,
för att jag endast left med mapa.
Alltså endast en/ett tanke och fundering och svar,
när man vill veta och undrar över saker.
Jag har inte hört två röster som tycker och tänker olika om saker,
utan endast en...Kanske därför jag är så enformig och rak?

Through the changes in life
All around me so different
But I don't change inside



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0