Röd - Vit - Färg

Vem visst att det skulle sluta så här?
Ingen,
nä det finns aldrig någon som kan veta;)

Julafton,
Happy fucking bday!!
Wooork
Merry christmas :)

Självklart var lilla jag trött, SOM VANLIGT!
Så hon sov rätt länge på soffan medans de andra var sociala och hade trevligt;)

25252525252525
Mys,
STRESS,
FEST,
tura,
Bhof,
så långt allt gott, jättetrevligt alla underbaringar som jag älskar:)
Knäet ville inte med mig denna kvällen,
tackar vi inte för!
Tuppar av gjorde man, inte ok!
Ambulansmänniskan blev sur, fick inte slå henne;)
men va fan mitt knä, don´t even try!!!
men polisen fick man knipa:D hahah
Ambulansmänniskorna var inte trevliga,
poliserna var dock,
de skjutsade mig och älskling hem:D
Tur man åkte den bilen i det syftet och inte för något annat:)

Men jag klagar inte, stapplar bara runder här hemma och har det trevligt:D:D

COOOOSSSSIIIIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0